Forretningsbetingelser

Bestilling af varer
Du kan kun bestille varer via delicias.dk. Du skal være minimum 18 år for at bestille alkohol.

Se information om transport og levering i vores FAQ.

Erstatningsvarer

Vi gør alt hvad vi kan for at det udbud af varer vi har på vores hjemmeside svarer til vores lager, men vi er ofte afhængige af vores leverandører. Vi vil kontakte dig i tilfælde af, at vi ikke er i stand til at give dig din fulde bestilling. Hvis det ikke er muligt at sende en erstatningsvarer vil vi refundere dig prisen på varen i forbindelse med afsendelse af bestillingen.

Abonnementer
Du kan bestille en stor del af vores produkter som et abonnement, der kommer hver uge, hver anden uge eller en gang om måneden. Det kan du gøre ved at vælge “Abonnér for at modtage bestillingen…” ugentligt/hver anden uge eller månedligt. Abonnementet fortsætter indtil du opsiger det under “Min konto”. Det er ikke muligt at afbestille efter deadline for bestilling af varer.
 
Bestillings- og leveringstidspunkt
Vi leverer de fleste varer på søndage, mandage, torsdage og fredage mellem 13.00 og 17.00. Du betaler kun for levering én gang pr. ugentlig bestilling, men du kan vælge hvilken dag du vil indtage måltidet for alle bestilte varer og som følge af dette kan vi vælge at levere flere gange pr. uge, uden ekstra omkostninger, hvis varerne kræver ekstra levering for at holde kvalitet og friskhed i top.
 
Sikker betaling
Vi bruger en betalingsløsning fra Stripe. Alle data omkring din bestilling er krypteret og send via SSL og vi opbevarer aldrig selv denne data. Stripe arbejder under de strammeste GDPR og sikkerheds praksiser.

Returvarer / tilbagebetaling
Varer skal returneres i original indpakning og afbestilling er ikke mulig for friske fødevarer pga. lokale fødevareregler. Beskyttende indpakning må ikke være brudt.
 
Du skal informere os indenfor 14 dage for modtagelsen af varen, at du ønsker at returnere den. Det skal du gøre ved at sende en email til
kundeservice@delicias.dk. Gør opmærksom på, at du ønsker at bruge din ret til at refunderer varer og gør det klart hvilke varer du ønsker at returnere og tilstanden af denne vare.

Du skal returnere varen til os uden unødig forsinkelse og ikke senere end 3 dage efter du har informeret os. Du skal betale omkostningerne ved at sende varen tilbage. Vi forbeholder os retten til ikke at acceptere varen efter nærmere inspektion.

Følgende produkter er undtaget fra returnering/tilbagebetaling:

  1. Varer med kort holdbarhed
  2. Forseglede varer der af sundhedsmæssige eller hygiejniske grunde ikke er egnede til returnering.

Garanti
Når du handler som kunde hos os, har du en 24-måneders garanti ifølge loven. Du kan enten få din varer repareret, byttet, pengene tilbage eller reduceret prisen alt efter den enkelte situation. Som udgangspunkt betaler vi pengene tilbage, hvis varen ikke er i orden. Din klage skal være berretiget og ingen defekt bør være resultatet af fejlagtig brug af varen eller anden skadelig håndtering af varen.
 
Du skal informere om defekten indenfor “et rimeligt tidsrum” efter du har opdaget den.

Klage
Hvis du ønsker at klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice via kundeservice@delicias.dk. Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du klage via Center for Klageløsning, hvis betingelserne er mødt.
 
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

JA TAK, TILMELD MIG NYHEDSBREVET FRA DELICIAS.DK